Zdravlje 17. Januara 2018. Jasminka Babić

  Kada dođe do širenja krvnih žila, tad se pogoršavaju simptomi niskoga krvnog pritiska. To su vrtoglavica, zamagljeni vid, nepravilan rad srca (ili “preskakanje”),...

 

Kada dođe do širenja krvnih žila, tad se pogoršavaju simptomi niskoga krvnog pritiska. To su vrtoglavica, zamagljeni vid, nepravilan rad srca (ili “preskakanje”), povećana žeđ, kratak dah, hladna, znojna i blijeda koža, pa i nesvjestica.

Ali u većini slučajeva niski pritisak koji se javlja kod mladih i zdravih ljudi, te uzrokuje umor, i nije nešto što treba zabrinjavati ako nije posljedica određene bolesti ili lijekova, te je najčešće dovoljno da se pacijent pridržava određenih mjera.

Prepoznaš li se u navedenim simptomima, ovo su neki od prirodnih načina na koje si možeš pomoći kod niskog krvnog tlaka.

1.Uravnoteži obroke, odnosno kloni se dijeta i prejedanja

Nepravilan unos hrane usporava dotok krvi pa ćeš se osjećati još umornijom i nedostajat će ti energije za normalno funkcioniranje, pa je važno prehranu organizirati kroz više manjih obroka tokom dana.

  1. Jedi više kuhana jela i dodaj malo soli u hranu (ali umjereno!) kako bi potaknula žeđ

Pij više tekućine i jedi voće koje sadrži puno vode, kao što su lubenice i dinje – to će regulisari cirkulaciju i ublažiti probleme.

  1. Pojačaj unos namirnica koje su bogate vitaminima B skupine

Naročito je važan B12 vitamin, te vitamin C, kalcij, željezo i bjelančevine. Preporučuju se zeleno lisnato povrće, naranče, banane, brokula, grah, suncokret, pšenične klice, cvekla, celer, krompir i suho voće.

  1. Budi aktivnija

Vježbanje može pomoći da dovedeš pritisak u ravnotežu, ali nemoj s tim započeti naglo, da ne izazoveš suprotni efekt. Preporučuju se vježbe poput brzog hodanja, laganog trčanja, plivanja, umjerene vožnje biciklom i rolanja.

  1. Izbjegavaj duga tuširanja toplom vodom

Znamo da je ovo vrlo teško, pogotovo u ovo doba godine, ali probaj se kratko tuširati jako toplom vodom pa zadnju minutu se isprati hladnijom, kako bi poboljšala cirkulaciju.

 

Fokus.ba

Podjelite članak: