Ahmet Banjić: “Učvrstite svoje tijelo i oslobodite se stresa uz Pilates” Ahmet Banjić: “Učvrstite svoje tijelo i oslobodite se stresa uz Pilates”
Donosimo vam priču o Pilatesu, gdje je osmišljen i zašto baš da se odlučite za Pilates. Razgovarali smo sa Ahmetom Banjićem, trenerom Pilatesa u... Ahmet Banjić: “Učvrstite svoje tijelo i oslobodite se stresa uz Pilates”

Donosimo vam priču o Pilatesu, gdje je osmišljen i zašto baš da se odlučite za Pilates.

Razgovarali smo sa Ahmetom Banjićem, trenerom Pilatesa u Wgym sportskom centru.

Ahmet nam je rekao mnogo toga, ali ono najvažnije jeste da nije bitno čime se bavite sve dok radite na svom zdravlju kroz bilo kakvu fizičku aktivnost.

  1. Ahmete, hvala ti što si izdvojio vrijeme za naš portal da nam ukratko i što jasnije ispričaš šta je to Pilates. Za početak našeg razgovora naši čitaoci bi voljeli znati ko je Ahmet Banjić? I zašto Pilates.

– Nema na čemu, hvala vama što ste me pozvali. Kao što ste i rekli zovem se Ahmet Banjić, diplomirao sam na Fakultetu sporta i fizičkog vaspitanja DIF, te stekao zvanje magistra tjelesnog odgoja i sporta. Ne znam šta više reći o sebi, sport je uvijek bio sastavni dio mog života, tj. bavljenje nekom fizičkom aktivnosti, stoga se nisam puno dvoumio kada sam dobio priliku da radim kao trener Pilatesa. Fizički sam aktivan, dnevno vježbam, što u teretani, što vani, volim da trčim. Tako da su mi i časovi Pilatesa dobro došli, i bez obzira što ja pokazujem vježbe ja ih moram i uraditi svaki put i na svakom času – vježbamo skupa svaki put. I mene to opusti i pripremi za malo ozbiljnije fizičke aktivnosti.

  1. Možeš li nam reći šta je Pilates? Na internetu možemo svašta pročitati, ali možeš li nam ti objasniti na što jasniji način?

– Krenimo onda od početka , Pilates je sve popularnija metoda i inteligentni sustav vježbi kojeg je prije 90 godina osmislio njemac Joseph H. Pilates, spajajući elemente istočnjačkih i zapadnjačkih metoda vježbanja.  Sa istoka uzima povezanost uma i tijela, opuštanje i svjesnost, a sa zapada naglašavanje mišićnog tonusa, snage i izdržljivosti.                                                    

 Pilates metoda je cjelovit i detaljan program mentalnog i fizičkog treninga sa preko 500 različitih vježbi čija je glavna karakteristika prilagodljivost. To je program vježbi laganog do srednjeg intenziteta koji uz vježbe disanja pomaže u povećanju kapaciteta pluća i oslobađanju od stresa, te učvršćivanju tijela. Stoga je pilates namijenjen svim dobnim skupinama i različitim stupnjevima kondicije.

  1. Šta možemo postići Pilatesom?

Prednosti Pilatesa su razne, bez sumnje ćete postići fizičku i psihičku ravnotežu, te bolju koncentraciju bez obzira na starosnu dob i fizičku kondiciju. Preoblikovati tijelo te razviti duge i vretenaste mišiće što ne znači da ćete se nabildati, ali ćete dobiti lijepo oblikovano tijelo. Svakako ne možemo a nespomenuti učvršćivanje mišića trbuha, stražnjice i donjeg dijela leđa. Ono što je po meni najbitnije jeste popravljanje držanja, smanjenje bolova u leđima te zasigurno ćete ojačati kosti i zglobove. Dalje, Pilatesom se razvija snaga i izdržljivost, koordinacija i gipkost. Svakako ćete poboljšati emocionalno stanje, ublažiti stres i umor ,indirektno ćete smanjiti postotak masnog tkiva.

4.Ahmete, možeš li nam za kraj našeg razgovora reći i kome se preporučuje Pilates?

Pilates je namijenjen svim dobnim skupinama. Ne znam koliki je individualni interes, ali ja mogu preporučiti svima. Djeci posebno, trudnicama, rekreativcima pa čak i vrhunskim sportašima. Ono što bih naglasio jeste da je Pilates preporučljiv i starijim osobama, to nije naporna fizička aktivnost. Tijelo vam se nikad toliko ne optereti da ne možete raditi Pilates. Cilj je kroz lagane vježbe postići najbolje rezultate.

Iskoristio bih ovu priliku da pozovem sve one koji nam se nisu pridružili da dođu i da probaju, bez obaveze i grižnje savjesti. Meni je u interesu, kao treneru, da motivišem polaznike da ostanu i da Pilates prirodno postane dio njihove svakodnevnice. I ne mora to biti isključivo na mojim časovima i u Wgym-u, meni je u interesu da potaknem makar jednu osobu da se počne brinuti o svom zdravlju i da ne postoji više “od ponedjeljka ću”. Takve odluke se donose odmah!

 

 

 

Podjelite članak: