Izaberite svoj WGYM trening Izaberite svoj WGYM trening
1.TERETANA          Ako imate cilj i plan kako do najboljih rezultata Često ljudi ne znaju što bi vježbali, a znaju da... Izaberite svoj WGYM trening

1.TERETANA

         Ako imate cilj i plan kako do najboljih rezultata

Često ljudi ne znaju što bi vježbali, a znaju da nešto trebaju vježbati ili nečime se baviti, i njihov odabir je upravo teretana.

Teretana i rad u teretani je specifičan. Treba točno znati kako se u teretani vježba, koja sprava je za koju mišićnu skupinu, ako se radi s utezima koji mišić ili mišićna skupina se aktivira, je li vježba osnovna ili izolirajuća.

Ako imate napravljen plan i raspored vježbanja, kao i zadane jasne te realne ciljeve, tada bi teretana mogla biti idealan odabir za vas.

 Samostalna organizacija pravilne fizičke aktivnosti u teretani je najvažnija, a ona podrazumijeva znati što se trenira, kojim intenzitetom, koliko treba trajati trening te koliko je puta tjedno optimalno trenirati.

 

2.Wgym – FITNESS

         Želite nešto efikasno i energično?

‘’Fitness’’ je riječ engleskog porijekla koja bi se na naš jezik najjednostavnije mogla prevesti kao ‘’tjelesna forma’’, a ‘’fitness’’ kao definicija mogao bi biti određen kao process koji pomaže da se osoba dovede iz određenog početnog tjelesnog stanja do finalnog stanja dobrog tjelesnog i mentalnog zdravlja. Često se ‘’fitness’’ poistovjećuje sa teretanama ili fitness klubovima, pa ćemo često čuti nekoga kako kaže da ‘’ide na fitness da trenira’’. Fitness je mnogo više od treniranja u teretani. On obuhvata pravilno isplanirane i programirane treninge, pravilno isplaniranu ishranu i ispravno planirani interval odmora, tj., fitness podrazumjeva zdrav kompletni način života.

Fitness doprinosi:

  • prevenciji i rehabilitaciji srčanižilnih bolesti – koronarne bolesti srca, blago povišenog krvnog tlaka, ateroskleroze
  • prevenciji i rehabilitaciji osteoporoze
  • nastanku nekih oblika zloćudnih bolesti, naročito raka dojke i debelog crijeva
  • dijabetesa tipa II (inzulin neovisan)
  • nastanku oboljenja sistema za kretanje i mišićno-koštanih oboljenja
  • pozitivno djeluje na sve organske sisteme, a posebno na srčanožilni i respiratorni
  • održanju poželjne tjelesne težine i dobrom odnosu masne i nemasne mase tijela (smanjuje potkožno masno tkivo, učvršćuje i povećava mišićnu masu i gustoću kostiju)
  • boljem izlučivanju toksina iz organizma što pomaže u smanjenju celulita i održanju dobre probave
  • pozitivno djeluje na suzbijanje depresije
  • smanjuje negativne učinke stresa
  • poboljšava kvalitetu spavanja
  • povećava ukupnu energiju i smanjuje ili odgađa nastanak umora.

3.Wgym – FITNESS HARD

 Razika između Fitness-a i Fitness Hard-a je u intenzitetu treninga, količini fizičkog opterećenja prilikom kojeg se dobijaju još bolji rezultati.

Uz posebno isplanirane treninge i brzinu izimjenjvanja između vježbi Fitness Hard predstavlja trening koji je namjenjen onima koji žele dobre rezultate u što kraćem periodu.

Oblikovati svoje tijelo, preznojite se i potrošite energiju uz Wgym i  Fitness Hard.

4.Wgym – AEROBIK

        Uz najbolji ritam do željenih rezultata

Slično kao i kod Fitness-a, Aerobik je oblik tjelovježbe koji se sastoji od  ritmičke aerobne vježbe s istezanjem i treningom snage sa svim elementima fitnessa  a to je fleksibilnost, povećanje snage i kardiovaskularni kapacitet organizma.

Najčešće se izvodi grupno na čelu s instruktorom uz glazbenu podlogu, iako se može prakticirati samostalno i bez glazbe.

Cilj aerobika je jačanje fizičke spreme, a osobe koje se bave aerobikom vježbe izvode radeći različite pokrete slične plesnim.

Aerobik je podijeljen prema intenzitetu treninga, te omogućuje učesnicima da odaberu svoj program vježbi ovisno o  fizičkoj spremi. 

5.Wgym -Strong by ZUMBA

        Za ljubitelje muzike Strong by Zuma je idealna

Kombinujući brze i spore ritmove popularne muzike različitih žanrova, Zumba spaja kvalitetne vježbe s elementima sambe, rumbe, salse, hip-hopa i ostalih plesova.

 Vježbanje koje se zasniva na muzici, kao što je Strong by Zumba, će vas gurati da pređete svoje granice, i navešće vas da uradite više čučnjeva i sklekova, nego inače.

To je dokazano kroz ovaj trening, u kome upravo ritam muzike upravlja programom, i ubrzava standardne pokrete, što će vas dovesti do pravog iskustva vežbanja.

Uz skladno tijelo i dobru kondiciju, glavni cilj zumbe je upravo zabava.

Zašto je zumba fitness dobar?

Zumba fitnes, dobar je jer uz vježbe praćene ritmičkim pokretima tijela, istovremeno:

  • pojačava i formira kondiciju,
  • uspostavlja dobar i uravnotežen srčani ritam, a na taj način i cirkulaciju,
  • zateže mišiće, posebno one u regiji leđa, abdomena i nogu,
  • poboljšava koordinaciju pokreta,
  • ojačava izdržljivost mišića i kičmenog stuba,
  • doprinosi smanjenju stresa jer budi u vama osjećaj za ritam i pokreće pozitivne misli i energiju.

Treninzi zumba fitnesa mogu vam biti znatno interesantniji ako ih realizujete u dobrom i prijatnom društvu, recimo sa dobrom prijateljicom.

Za svaki trening obucite se tako da imate maksimalnu pokretljivost jer zumba fitnes to svakako zahtijeva.

Ovim vrlo popularnim i zabavnim načinom vježbanja smanjuje se potkožno masno tkivo, jača se muskulatura, poboljšava koordinacija, ali i raspoloženje. 

 

6.Wgym – Pilates

        Bez puno fizičkog napora do kondicije

Pilates, sve popularnija metoda vježbanja, kombinira blagotvorne tehnike opuštanja i sportsko-rekreacijske aktivnosti. To je program vježbi laganog do srednjeg intenziteta koji uz vježbe disanja pomaže u povećanju kapaciteta pluća, oslobađanju od stresa, te učvršćivanju tijela. Vježbe se izvode uglavnom na podu, a po načinu vježbanja, ovaj je program najsličniji yogi.

Blagodati pilatesa:

  • Pomaže u postizanju fizičke i psihičke ravnoteže, te bolje koncentracije, bez obzira na starosnu dob i fizičku kondiciju
  • Postiže se jača, čvršća muskulatura cijelog tijela – a samim time gipkije tijelo, uspravno držanje i sklad pokreta
  • Zahvaljujući pravilnom disanju, povećava se kapacitet pluća, poboljšava cirkulacija i izmjena tvari
  • Pilates metoda se može uključiti u vježbe rehabilitacije i programe fizikalne terapije, radi bržeg oporavka kod ozljeda mekog tkiva
  • Može se bez opasnosti prakticirati i u trudnoći – pomaže ženama da nauče pravilno disati, te poboljšava koncentraciju; a nakon trudnoće da brže vrate prijašnju tjelesnu težinu i tonus mišića.

Ovaj program vježbi laganog do srednjeg intenziteta s niskom potrošnjom energije preporuča se svima koji žele izgraditi vretenaste i elastične mišiće, a pritom žele izbjeći napor i znojenje.

Olakšajte sebi dnevne obaveze dovođenjem vašeg tijela u dobru kondiciju bez puno truda i znoja.

7.Wgym YOGA centar 

        Yoga kao stil života

 Yoga kao spiritualna vještina ima tradiciju dugu više od 5000 godina i mnogo je više od još jedne metode tjelovježbe – ona predstavlja način života, cijeli jedan svjetonazor koji pomaže u lakšem svladavanju svakodnevnih napora, te boljem razumijevanju smisla života.

Opći ugođaj tijekom vježbanja je izrazito umirujući, a intenzitet umjeren.

Yoga je proces koji pomaže u postizanju višeg stupnja razumijevanja sebe, smisla života… Ta istočnjačka disciplina predstavlja put fizičkog, mentalnog i duhovnog rasta i razvoja. Iako započinje s tijelom, ona završava meditacijom, procesom fokusiranja misli na jednu točku, pri čemu se sve ostale misli blokiraju. Koncentracija je šesti stupanj (limb) yoge, zvana Dharana, koja vodi do Dhyana-meditacije, u kojoj um uz pomoć raznih tehnika koncentracije ostaje ustedotočen na jednu jedinu misao.

Koje su koristi i prednosti yoge?

Može se prakticirati na bilo kojoj lokaciji, neovisno o vremenskim uvjetima, što je idealno za ljude koji nemaju mnogo slobodnog vremena za naporne i dugotrajne fitness programe.

Mnoge su koristi od prakticiranja yoge:

  • razvija snagu,
  • poboljšava tonus mišića,
  • fleksibilnost,
  • držanje,
  • sklad pokreta reducira stres i napetost,
  • gradi samopouzdanje,
  • poboljšava koncentraciju i kreativnost,
  • utječe na snižavanje masnoća u krvi,
  • poboljšava cirkulaciju,
  • stimulira imunološki sustav.

Dođite da opustite tijelo i dušu, te upotpunite svoj svoj stil – Wgym yoga centar je tu za Vas.

 

8.Wgym YOGA centar – LEBDEĆA YOGA

        Za one koji žele više od yoge

 Predstavlja sasvim novo tumačenje tradicionalnih veština joge uz kombinaciju iskustava joga asane, meditacije, pilatesa, akrobatike i plesa.

 Sve vežbe izvode se u posebnoj svilenoj tkanini pričvršćenoj za plafon koja može da izdrži pritisak do jedne tone.

Obmotani tkaninom koja održava u vazduhu, radimo razne inverzne pozicije koje daju rezultate kakve je nemoguće postići bilo kojom drugom joga tehnikom.

Tokom vežbanja dolazi do smanjenja pritiska na kičmene pršljenove, a gravitaciona sila pretvara se u silu istezanja.

Diskovima koji se nalaze između pršljenova to daje šansu za rasterećenje i bržu obnovu. Tako obnovljeni diskovi omogućavaju smanjenje trenja prilikom savijanja kičmenog stuba.

Lebdeća yoga donosi:

  • život bez bola izazvanog išijasom,
  • stimuliše kardiovaskularni i digestivni sistem,
  • usavršava tehnike disanja,
  • umiruje um i otklanja stres.

U ponudi Wgym-a od skoro je i lebdeća yoga namjenjena djeci školskog uzrasta.

9.Wgym – Kick Box

        Za neustrašive

Kickboxing kombinacija udaraca boksa s karateom. Postoji nekoliko varijacija sporta. Neki takmičari  praktikuju sport protiv protivnika u ringu.

 Ostali fitness entuzijasti praksu kickboxing upražnjavaju kao aerobni trening. Kickboxing tehnike su takođe praktične za samoobranu.

Tok proteklih nekoliko desetljeća, kickboxing je postao uzbudljiv sport za gledanje i vježbu.

Zbog učinkovitosti kickboxing trening režima, kickboxing vježbe su postale popularne među običnim fitness entuzijastima.

Mnoge dvorane sada nude kardio-kickboxing treninge. Tehnike se izvode u brzom tempu . Kardio-kickboxing trening vježbe pospješuju aktivan gubitak kalorija i pored toga možete  naučiti  neke osnovne poteze iz samoobrane.

Kickboxing i kardio kickboxing su fizički zahtjevni. Osobe zainteresovane za kickboxing trebali dobiti odobrenje liječnika prije početka ove vrste vježbe. Takođe je važno da se na odgovarajući način pripreme uz istezanje i zagrijavanje.

Ako ste neustašivi i želite svoju energiju usmjeriti ka nečemu ovakvom – kickboxing je pravi izbor za Vas.

10.Wgym – ŠKOLA PLIVANJA

        Uz radosti boravka u vodi pomozimo svom tijelu

 Kako uključuje većinu mišićnih skupina i osigurava dobar aerobni učinak, a koristi i otpor vode, plivanje se smatra jednim od najtemeljitijih oblika vježbanja:

  • osnažuje mišiće cijelog tijela,
  • podiže vitalnost i jača kardiovaskularni sustav.
  • povećava i jača mišiće srca,
  • stabilizira krvni tlak,
  • poboljšava opskrbljenost srca i pluća kisikom,
  • produbljuje disanje te povećava kapacitet pluća
  • djeluje opuštajuće na živčani sustav, poboljšava pokretljivost zglobova i koordinaciju rada ruku i nogu te pozitivno utječe na vezivno tkivo.

Plivanjem se trenira cjelokupna muskulatura tijela, ruke, ramena, leđa, grudni koš, stražnjica i noge, stječe se zavidna kondicija i izdržljivost te usporava proces starenja. Osim što produžuje mladost, plivanje koristi i ljepoti tijela.

 Plivanjem se troše kalorije i potiče mršavljenje (slobodan stil – za trideset minuta izgori otprilike 350 kalorija!). Jednostavno rečeno, plivanje jača zdravlje.

S toga priušite svojim mališanima najbolje od sporta – upišite ih u Wgym školu plivanja.

 

 

Podjelite članak: