Činjenica da nam svima fali motivacije u nekim aspektima života. Ali, uz malo truda, uz dobru podršku oko sebe, motivacija neće izostati. Godine prolaze,...

Fotografija WGym.

Činjenica da nam svima fali motivacije u nekim aspektima života. Ali, uz malo truda, uz dobru podršku oko sebe, motivacija neće izostati.

Godine prolaze, a ti si tek shvatio da je dosta vremena proteklo od tvog zadnjeg odlaska u teretanu.

Jasno je  da  su tvoje odluke o odlasku na fitnes, posljednjih mjeseci  nisu završile uspješno. Evo načina kako to promijeniti i popraviti.

Ako se osjećate kao da ste izgubili svoju energičnost i volju, prva stvar koju  treba da uradite jeste da shvatite da je to sasvim uredu, dešava se .

To je stvarnost, motivacija je nešto što zna da zabrinjava i da nam manjka. Kada se desi takvo nešto imate nekoliko opcija. Izabrati da nastavite po starom i budete nezadovoljni  ili da se zaustavite na trenutak , razmislite  i  odlučite se na primjenu četiri “P“ motivacije.

 1. Planiranje

U svoj raspored ubacite redovno vježbanje, i izvršavajte ga kao sve važne događaje i obaveze koje imate u planu da ispunite. Napravite mjesta u svom rasporedu, ofarbajte jarkim bojama za redovnu aktivnost kao što je fitnes i vježbanje. Ukoliko to ne učinite druge će obaveze preuzeti  kontrolu.

Razmišljajte o vježbanju koliko puta sedmično želite biti aktivni? Kada u koje vrijeme tokom sedmice? Gdje želite vježbati? Da li želite da se sa prijateljima dogovorite za grupni trening ili ipak preferirate privatnog trenera?

Stvar je u tome da  pronađete ono “nešto „ zbog čega želite da vježbate.

Preporučljivo je da se vodi dnevnik ili evidencija tih aktivnosti da li na mobilnoj aplikaciji ili ako ipak preferirate olovku i papir, raspored zaljepljen na frižider.

 2. Prioriteti

Prioritet mora biti vježbanje i oko toga nema pregovora. Vrijeme vježbanja treba biti okarakterisano kao „Tiger Time“

Nešto sa čime se hrabro neustrašivo nosite kao majka tigar koja želi da zaštiti svoje mladunče. Trebate da se odlučite za minimalan broj sesija koje želite  odraditi u „Tiger time“.

Sesije obavljaš bez obzira na sve! Sve što uradiš preko, okarakterisat će se kao extra bodovi.

3. Ljudi (People)

Svaki odlični atleta u svom okruženju  ima grupu ili pleme ljudi koje ga podržava. Ti moraš imati svoje. Prijatelje, porodicu i kolege koji će podržati  tvoj uspjeh i  biti tvoja podrška na putu ka ostvarenju tvoga cilja. 

Svojim najbližim saopštite svoje ciljeve, želje  koji želite postići. Tražite pomoć od njih da vam pomognu ili čak šta više da vam se pridruže.

4. Svrha (Purpose)

Šta zapravo stoji iza SMART goals ili ciljeva? Postavite sebi pitanje zašto želim izgubiti 5kg? Koji je pravi razlog želje i svrhe toga što činim? Zašto mi je to važno?

Da li želim da se osjećam sexy? Da li želim biti zdraviji zbog svoje djece?

Da li može istrčani maraton da  mi dokaže da mogu da ispunim ciljeve koje zacrtam?

Kada otkriješ svoju pravu svrhu i svrhu svega onoga što radiš nećeš više biti nesiguran i motivacija će biti zagarantovana. Ako se pridržavaš plana pa čak i onda kada misliš da je plan radikalan, pa i onda kada imaš izraženu želju da pojedeš kolač.

Bez obzira na ciljeve  identifikuj istinsku svrhu toga čemu težiš. Nađi način. Zapiši, isplaniraj i možeš sve postići!

wGym.

Powered by WPeMatico

Podjelite članak: