Nedim Salihbašić: “Ostanite u formi uz Aerobik” Nedim Salihbašić: “Ostanite u formi uz Aerobik”
Donosimo vam priču o Aerobiku. Šta je Aerobik i zašto baš da izaberete Aerobik. Razgovarali smo sa Nedimom Salihbašićem, trenerom u Wgym sportskom centru.... Nedim Salihbašić: “Ostanite u formi uz Aerobik”

Donosimo vam priču o Aerobiku. Šta je Aerobik i zašto baš da izaberete Aerobik.

Razgovarali smo sa Nedimom Salihbašićem, trenerom u Wgym sportskom centru.

Nedim nam je ispričao šta je Aerobik, šta se postiže Aerobikom, kome ga preporučuje, ali je također na kraju našeg razgovora pozvao sve zainteresovane da dođu u Wgym sportski centar na svaki od treninga, i da izaberu onaj trening koji baš njima odgovara.

  1. Nedime, hvala ti što si ponovo izdvojio vrijeme za naš portal. Prošli put smo govorili o plivanju a danas govorimo o Aerobiku. Naši čitaoci možda ne znaju da si ti i trener Aerobika. Možeš li nam reći nešto o Aerobiku i generalno o tvom izboru da budeš trener Aerobika?

–  Nema na čemu, hvala vama što ste me ponovo pozvali. O Aerobnom treningu i samom Aerobiku mogao bih pričati satima, ali potrudiću se reći ono najzanimljivije.  Naime termin Aerobik potiče od grčke riječi aer što u prevodu znači zrak, i bios što znači život, te označava fizičke vježbe koje stimulišu aktivnost kardiovaskularnog i respiratornog sistema tokom određenog vremenskog perioda, kao i programe vježbanja uz muziku. Tvorac ovakvog vida treniranja je američki doktor i fiziolog Kenet Kuper.

–  Da postanem trener Aerobika potako me uspjeh mojih profesora na fakultetu. Jednostavno mi se svidjela ta vrsta treninga i počeo sam da učim o Aerobiku na samom početku studiranja. Na tom polju radim već više od dvije godine, a aktivno sam se počeo baviti po završetku prvog ciklusa na Fakultetu za tjelesni odgoj i sport. Do tada sam se bavio raznim sportovima, jer niko ne zna šta mu odgovora dok ne proba. Čak i mi koji smo svakodnevno u doticaju sa sportom, ili bilo kakvom fizičkom aktivnošću, moramo s vremena na vrijeme da probamo nove stvari ne bi li našli ono što nam odgovara.

  1. Šta možemo postići Aerobikom?

– Program aerobika, kao i drugih sportsko rekreativnih aktivnosti, ima za osnovni cilj da pobudi i izgradi trajne navike za redovnim vježbanjem žena i ljudi uopšte, te da kroz prikladni sadržaj zadovolji potrebe za kretanjem,druženjem itd.  

– Aerobikom možemo postići opći nivo motoričkih sposobnosti. Snagu, izdržljivost, fleksibilnost, koordinaciju, opći nivo funkcionalnih sposobnosti. Opći nivo zdravstvenog stanja, opći nivo radnih sposobnosti i radnih navika. Da citiram jednu klijenticu: „popela sam se na vrh Zlatibora da se nisam ni zadihala“.

3.Kome preporučuješ Aerobik?

– Program Aerobika prilagođen je gotovo svima. Ukoliko se radi o osobi starijoj od četrdeset godina ili osobi koja je imala problema sa srcem, krvnim pritiskom, ili neki drugi kardiovaskularni poremećaj, savjetuje s prije upuštanja u trening konsultacija sa ljekarom. Dokazano je da aerobni trening djeluje benevaletno na ljudski organizam u prevenciji i tretiranju mnogobrojnih oboljenja kao što su srčane bolesti, dijabetes, artritis, tjeskoba, predmenstrualni sindrom itd.

  1. Za kraj našeg razgovora želiš li našim čitaocima nešto poručiti?

– Preporučio bih da se odmah danas uključe u neku vrstu treninga, nije bitno da li je to Aerobik, ili neka druga vrsta treninga, bitno je da se pokrenete i da počnete misliti na svoje zdravlje.

– Probajte sve, dok ne nađete šta vama odgovara. U Wgym sportskom centru možete doći na svaki trening, vidjeti šta vama odgovara te se onda odlučiti.

Podjelite članak: