PILATES PILATES

PILATES

LifestyleSport 14. Decembra 2018.

NAJNJEŽNIJI PUT DO SUPER TIJELA Zahvaljujući posebnoj tehnici vježbanja Pilates mišići postaju čvrsti, dugi i vitki. Štete izazvane pogrešnim držanjem postaju prošlost, kompletna muskulatura... PILATES

NAJNJEŽNIJI PUT DO SUPER TIJELA

Rezultat slika za PILATES SLIKE

Zahvaljujući posebnoj tehnici vježbanja Pilates mišići postaju čvrsti, dugi i vitki. Štete izazvane pogrešnim držanjem postaju prošlost, kompletna muskulatura postaje jača i čvršća. Tijela je moguće dovesti u formu kakvi drugi sportovi gotovo da ne omogućavaju. Pošto je kod uobičajenog fitness treninga sva pažnja usmjerena isključivo na jačanje površinskih mišića mišića, u Pilatesu se težište stavlja na aktiviranje i jačanje unutrašnje, duboke muskulature trbuha i leđa.

Ako se tr3enira redovito 2-3 puta sedmično, već u roku tri mjeseca dobije se praktično novo tijelo, tvrde stručnjaci za ovu vrstu vježbi.

Rezultat slika za PILATES SLIKE

Za sve vježbe karakteristično je sporo izvođenje pokreta uz pomoć specijalno izvedenih žičanih traka i mehanizama na opruge. Vježbe izgledaju mnogo jednostavnije nego što su u stvari. Trening je blag i nježan, ali naporan.

Pilates je profinjena forma vježbanja, koja istodobno razvija snagu i fleksibilnost, ostvarujući izduženo tijelo, te smiren i veseo um. To je terapeutska tehnika potpuno sigurna, pa čak i za vrijeme trudnoće, a preporučljiva je osobama sa problemima  mišićno-koštano-uglobnog sistema. Pilates vodi prema prema savršenom oravnoteženom tijelu, snažnim, elastičnim mišićima te pravilnom i elegantnom držanju.

S obzirom na to da svaka vježba istodobno angažira iznimno mnogo mišića na rezultate ne treba dugo čekati. “Nakon 10 sati osjetit ćete razliku, a nakon 20 sati vidjet ćete razliku, a nakon 30 sati imat ćete potpuno novo oblikovano tijelo!”

Rezultat slika za PILATES SLIKE

KOME SE PILATES PREPORUČUJE?

Pilates može vježbati svako, bez obzira na dob, uvažavajući pri tom razlike i promjene na organizmu koje se događaju procesom starenja. Pilates grupe ili individualan rad preporučuje se za:

  • Srednju i stariju dob; idealna aktivnost za osobe sa zdravstvenim poteškoćama o one koje se do sada nisu redovito bavili tjelovježbom.
  • Mlađe i fit osobe; aktivnost koja potiče sticanje zdravih navika veću ranijoj dobi što se prvenstveno odnosi na pravino tjelesno držanje i optimalan mišićni rad tokom svakodnevnih aktivnosti.
  • Mlađe mame; pomaže u brzom i učinkovitom povratu tonusa i snage u trbušnim i zdjelišnim mišićima za uklanjanje boli u leđima.
  • Sportaši; osnovni cilj primjene Pilates tehnike u sportu je prevencija od ozljeda uz poboljšanje tehničke izvedbe i koncetracije tokom treninga i takmičenja.
  • Razdoblje rehabilitacije; ubrzava proces oporavka vraćajući mišićni tonus, specifičnu mišićnu snagu, pokretljivost zglobova, te pridonosi boljoj samokontroli i većem samopouzdanju.

MOŽE LI SE PILATESOM SMRŠATI?

Pilates tehnika poboljšava sveukupnu  tjelesnu kondiciju, ali to nisu primarne vježbe koje će sagorjeti znatnu količinu masnih rezervi. Želite li se na potpuno siguran način istodobno osloboditi viška kilograma, prije Pilates sata treba uključiti dodatnu aerobnu aktivnost u trajanju od 20-30 minuta, tri puta sedmično. Ako to niste u mogućnosti, onda zdrava i uravnotežena prehrana te svakodnevno vježbanje Pilates vježbi višeg inteziteta, takođe znatno  utiču na smanjenje tjelesne težine, a vizuelno djelujete mršavije zbog naglašenog izduživanja tijela i pravilnog držanja.

Jedan čas Pilatesa traje 60 minuta i pokriva sve mišiće grupe. Na prvi pogled možete pomisliti da se radi o jednostavnim vježbama, međutim svaki pokret je osmišljen, tako da zadovoljava 6 principa koji su temelj Pilates tehnike:

  1. Pravilno disanje
  2. Koncetracija
  3. Kontrola pokreta
  4. Stabilizacija težišta tijela
  5. Mehkoća pokreta
  6. Preciznost pri izvođenju pokreta

Rezultat slika za PILATES vježbe slike

Rezultat slika za PILATES vježbe slike

Rezultat slika za PILATES vježbe slike

Rezultat slika za PILATES vježbe slike

Rezultat slika za PILATES vježbe slike

Powered by WPeMatico

Podjelite članak: