Recenzija filma: Assasin's Creed Recenzija filma: Assasin's Creed
U posljednje vrijeme sve više srećemo ekranizaciju poznatih knjiga, još od sredine 20. stoljeća pa do Harry Pottera i Gospodara Prstenova, tako da to... Recenzija filma: Assasin's Creed

U posljednje vrijeme sve više srećemo ekranizaciju poznatih knjiga, još od sredine 20. stoljeća pa do Harry Pottera i Gospodara Prstenova, tako da to i nije neka novost. Noviji trend je svakako ekranizacija videoigara, pa smo tako vidjeli crtani film o Super Mariju, film Prince of Persia, a prošle godine snimljen je film na osnovu još jedne poznate video igre. Baš kao i Prince of Persia, i ovog puta je ekranizovan jedan od najpoznatijih naslova iz Ubisofta Assassin's Creed.

Na projekt ekranizacije Assassins Creeda odlučio se relativno mladi redatelj Justin Kurzel, koji iza sebe već ima nekoliko zapaženih naslova (Macbeth, The Turning), te je Assasin's Creed svakako njegov najveći poduhvat. S obzirom na to da je sa Macbethom prošao jako dobro Kurzel se odlučio iskoristiti dobar dio glumačke ekipe iz tog filma u stvaranju Assassin's Creeda.

Iako prema IMDB-u ocjena ovog filma strmoglavo pada, ne bih se složio da je riječ o lošem filmu, naravno to svakako nije film godine, ni blizu toga ali ipak; film djeluje ozbiljno, montaža je izvedena odlično bez ijedne zamjerke te je cijeli film napet od početka do kraja. Uvod filma je odličan, a scene u Sevilli su sjajne. Možda je i malo previše ozbiljan film, ako bi se tako moglo reći.

Poslovica: “Odijelo ne čini čovjeka”, u stvarnom životu je istinita, ali činjenica je da jedan sjajan glumac može u dobrom smislu doprinijeti da i prosječan film izgleda odlično, a nema sumnje Michael Fassbander je jedan od najboljih glumaca današnjice. Callum Lynch (Fassbender) se već u samom početku filma suočava sa templarima Abstergo te Sophijom (Marion Cottilard) i njenjim ocem Allanom (Jeremy Irons). Oni koriste Animus  (mašina za čitanje sjećanja putem DNK-a) kako bi preko Lyncha došli mjesta gdje se nalazi Rajska Jabuka (centralni predmet cijelog filma).

Ipak zašto? Zašto je ovaj film smješten uglavnom u modernom peroidu (više od pola filma se događa u modernom dobu dok je tek jedan film smješten u ranije doba), zašto? Kada je Assasin's Creed igra bila poznata po tome što donosi atmosferu suprotnu od modernog doba? Sami starinski detalji u svakom serijalu igre su svakako uvijek bile argument Assassin's Creeda.

Kurzelov film nije snimljen ni po jednoj od igara Assassin's Creed konkretno, ali sam film donosi atmosferu igara, a nakon što se Warcraft ispostavio kao promašaj svi gejmeri su sve svoje nade položili u Assassin's Creed.

Nažalost glumačka imena, i način na koji je film snimljem, te napetost o kojoj smo već pisali su jedini argumenti na strani ovog filma. Da ne bude zablude, film je itekako gledljiv, pa i zabavan, ali ipak od filma u kom glume Fassbender, Irons i Cottilard se očekivalo puno više od prikazanog. U želji da napravi zanimljiv, napet film Kurzel je napravio film koji je pomalo konfuzan, film pun preokreta koji ustvari nisu to, jer se cijeli film vrti oko glavnog lika. Ne treba biti pretjerano oštar prema ovom filmu, film sadrži puno akcije, i oni koji nisu nikad igrali Assassin's Creed će moći bez problema shvatiti radnju filma. Film djeluje nedorečen, kao da mu nešto fali, nije se moralo sve “ispričati” u tih sat i pol, ko zna da je film malo duži možda bi bio bolji. Može se reći da je i ovo jedan od onih filmova koji je ušminkan, dotjeran, ali sa jednim velikim ali na kraju…

Samed Mustafagić

Podjelite članak: