REDOVNA MASAŽA TJERA BOLESTI, POPRAVLJA RASPOLOŽENJE I ČINI NAS LJEPŠIMA REDOVNA MASAŽA TJERA BOLESTI, POPRAVLJA RASPOLOŽENJE I ČINI NAS LJEPŠIMA
Drevna indijska poslovica glasi da bolesti ne prilaze onom ko se masira svaki dan. Masaža se primjenjivala u svim vremenima i narodima, pa je drevni... REDOVNA MASAŽA TJERA BOLESTI, POPRAVLJA RASPOLOŽENJE I ČINI NAS LJEPŠIMA

Drevna indijska poslovica glasi da bolesti ne prilaze onom ko se masira svaki dan. Masaža se primjenjivala u svim vremenima i narodima, pa je drevni kineski, indijski i egipatski rukopisi spominju kako su se masažom sprječavale i liječile bolesti i ozljede.

Danas je opšte prihvaćeno da masaža ima veliku terapijsku vrijednost. Hiljade ljudi diljem svijeta koriste ju kao izvrstan način očuvanja zdravlja i dopunu liječenju.

POPRAVLJA RASPOLOŽENJE

Masaža snažno djeluje na zdravlje i raspoloženje, posebice ako se prakticira redovito. Prikladna je za sve uzraste, a masirati se možete i sami. Da bi se postigao željeni učinak nije potrebno masirati cijelo tijelo.
Masaža opušta tijelo psihički i fizički. Stoga, ako ste pod stresom, priuštite si kvalitetnu masažu – ona će garantirano pružiti olakšanje.
Masaža predstavlja odlično rješenje i kod nesanice budući da  potiče dubok i kvalitetan san. Najbolje je napraviti masažu cijelog tijela, ali ako nemate vremena, bit će dovoljna masaža leđa ili stopala.
Srčanim bolesnicima masaža je izuzetno korisna jer opušta, uspavljuje, snižava krvni tlak, a može poboljšati apetit i raspoloženje.

UBLAŽAVA GRČEVE 

Kod bavljenja sportom masaža ublažava grčeve i upale mišića, poboljšava izdržljivost i pokretljivost. Prije vježbanja izmasirajte mišiće koji će biti najaktivniji. Nakon vježbanja masaža olakšava umor i iscrpljenost.
Masaža pomaže i kod mršavljenja, jer potiče cirkulaciju i probavu, ubrzava izlučivanje toksina, stimulira metabolizam i limfni sustav, potiče bolje držanje, jača volju i odlično djeluje na kožu.

Masaža je jedna od najpoznatijih metoda opuštanja i liječenja. 

Masaža obuhvata niz različitih tehnika koje se temelje na pritiskanju, lupkanju, istezanju i glađenju mišića i vezivnog tkiva različitim intenzitetom.

wGym. https://www.facebook.com/fitness.aerobik/

Powered by WPeMatico

Podjelite članak: