Savjeti: Kako pobijediti vrućinu tokom aktivnosti? Savjeti: Kako pobijediti vrućinu tokom aktivnosti?
Aktivnosti na otvorenom pod jakim sunčevim zrakama, često znaju biti ne samo mnogostruko otežane nego čak i opasne po zdravlje. Ipak, to ne treba... Savjeti: Kako pobijediti vrućinu tokom aktivnosti?

trcanje

Aktivnosti na otvorenom pod jakim sunčevim zrakama, često znaju biti ne samo mnogostruko otežane nego čak i opasne po zdravlje.

Ipak, to ne treba obeshrabriti sve one koji se žele baviti aktivnostima na otvorenom poput vožnje bicikla, planinarenja ili trčanja, samo je važno pripremiti se na pravi način i ispoštovati neophodne korake.

Radi se o pet stvari koje prvenstveno treba uraditi prije samog upuštanja u takve aktivnosti. Krenimo redom.

1. Aklimatizovanje

Stručnjaci kažu da je najveća moguća greška biciklista, polazak na vožnju ili utrku bez pripreme. Ne samo da se smanjuju performanse bez prethodne aklimatizacije, već se uprkos velikoj vrućini često upravo iz tog razloga dogode i povrede.

2. Zaštita kože i očiju

Aktivnosti na vrelini sunčevih zraka, faktički su oblik sunčanja u pokretu na koji i ne obraćamo pažnju, a često iste te aktivnosti bivaju završene sa opeklinama od sunca. Nema razlike niti objašnjenja zašto bi kremu za sunčanje sa zaštitnim faktorom koristili na plaži, a ne tokom još dugotrajnijeg izlaganja suncu. Što se tiče očiju, važno ih je zaštiti od UV zraka pa bi obavezno trebalo nositi naočale.

3. Hlađenje vodom

Tokom aktivnosti na otvorenom za vrijeme vrućih dana, dehidracija je nešto što se treba na sve moguće načine pokušati spriječiti. Vlaženje odjeće, posebno vrata i marame ili kape na glavi, u mnogome olakšava muke i ublažuje dehidraciju.

4. Pravilna hidratacija

Čak i blago smanjenje nivoa vode u organizmu kao što je procenat od 2 do 3 posto, obara energiju i smanjuje snagu za čak 10 do 20 posto. Zbog toga je od najveće važnosti nositi bocu vode sa sobom tokom svake aktivnosti na otvorenom sa direktnim izlaganjem suncu. Flaša od 500ml može koristiti za lakše aktivnosti, dok svaka dugotrajnija iziskuje nošenje sopstvenog rezervoara od barem 1 litra vode.

wGym.

Powered by WPeMatico

Podjelite članak: