ŠTA JE PILATES? ŠTA JE PILATES?
Inovativni sistem vježbe duha-tijela razvijen na principima Džozefa Pilatesa (Joseph Pilates). Pilates značajno mijenja izgled vašeg tijela, kako se ono osjeća i ponaša. Gradi... ŠTA JE PILATES?

Rezultat slika za joseph pilates

Inovativni sistem vježbe duha-tijela razvijen na principima Džozefa Pilatesa (Joseph Pilates).

Pilates značajno mijenja izgled vašeg tijela, kako se ono osjeća i ponaša. Gradi snagu bez dodatnog napora, stvarajući vitko tijelo s zategnutim butinama i ravnim stomakom. On uči tijelo dobrom držanju i jednostavnim, gracioznim pokretima. Pilates poboljšava fleksibilnost, snagu i ekonomičnost kretanja. On čak može pomoći u ublažavanju bola u ledjima. Profesionalni plesači koriste dobrobiti Pilatesa već decenijama. Vrhunski atletičari ga koriste za snagu, fleksibilnost i prevenciju povreda. Holivudske zvijezde i supermodeli ga koriste da bi održavale dobar izgled. Čudo? Ne baš…Razvijen iz, pre svega, tehnika za rehabilitaciju, Pilates je bezbjedan, suptilan sistem vježbi pri čemu se koriste strunjača ili odgovarajuća oprema, koji će vam pomoći da izgledate i da se osjećate najbolje što je moguće. Bez obzira na vaše godine ili kondiciju, Pilates će vam odgovarati.

Koristi od Pilatesa

  • Osvježavajući trening za duh i tijelo

Pilates povezuje duh i tijelo. Naglašavajući značaj pravilnog disanja i držanja kičme i koncentrišući se na lagane, usporene pokrete, vi u stvari postajete svjesni svoga tijela – kako se ono osjeća, gde je u prostoru i kako da kontrolišete njegove pokrete. Kvalitet pokreta se postiže uzastopnim ponavljanjem. Pravilno disanje je ključno i omogućava da izvedete pokrete s maksimalnom snagom i efikasnošću. Posljednje ali ne manje važno – sposobnost da pravilno dišete može umanjite stres!
  • Ojačajte bez bildovanja – dobićete zategnute i fleksibilne mišiće na dug rok

Uobičajni treninzi obično dodvode do stvaranja kratkih, nabildovanih mišića, koji su najviše skloni povredama.  Pilates ih isteže i jača, poboljšavajući njihovu elastičnost. Tijelo izbalansirane snage i fleksibilnosti je manje sklono povredama!
  • Razvijte snažno jezgro – ravan stomak i jaka ledja

Pilates vježbe stvaraju snažno “jezgro” ili centar tijela. Ovo jezgro se sastoji od dubljih stomačnih mišića i mišića duž kičmenog stuba. Kontrola jezgra se postiže povezivanjem.
  • Kreirajte ravnomjerno zategnuto tijelo i sprečite sportske povrede

Uobičajnim  vježbanjem slabi mišići obično postaju slabiji, a jaki još jači. Rezultat toga je mišićni debalans – osnovni preduslov povreda i hroničnog bola u ledjima. Pilates djeluje na cijelo tijelo, čak i zglobove i stopala. Nijedna grupa mišića nije previše ili premalo izvježbana. Vaša cjelokupna muskulatura je podjednako izbalansirana što pomaže da uživate u svakodnevnim aktivnostima i sportu, još lakše i sa manje šanse da se povredite.
  • Naučite efikasne načine kretanja

Pilates vježbe djeluju na nekoliko  mišićnih grupa odjednom kroz lagane, kontinuirane pokrete. Razvijajući odgovarajuće tehnike, vi u stvari možete da naučite tijelo da se kreće na bezbjedniji i efikasniji način – što je od neprocjenjive vrijednosti za oporavak od povreda, sportske rezultate, dobro držanje i dobro zdravlje.
Rezultat slika za SLIKE PILATES VJEZBE
     Budite sigurni i bezbjedni
Nijedan drugi sistem vježbi nije toliko nježan prema vašem tijelu, istovremeno ga izlažući napornom treningu. Mnoge vježbe se izvode u sjedećem položaju i  manje su intenzivne. Pilates je toliko bezbjedan da se koristi u fizikalnoj terapiji povreda u rehabilitacionim centrima.
Rezultat slika za SLIKE PILATES VJEZBE
  • Prihvatite izazov

Pilates je veoma fleksibilan način vježbanja. Postoje različiti nivoi težine vježbi od početnog do naprednog. Počnite sa treningom koji vam sada najviše odgovara i povećavajte intenzitet kako stičete bolju kondiciju.

Rezultat slika za SLIKE PILATES VJEZBE

Powered by WPeMatico

Podjelite članak: