Vitamin D – solarij Vitamin D – solarij
Postoje tri glavna izvora vitamina D u zimsko vrijeme: No, bez zlostavljanja! Solarij ne koristiti često. Kako biste izbjegli nedostatak vitamina D često jedite... Vitamin D – solarij

SONY DSC

Postoje tri glavna izvora vitamina D u zimsko vrijeme:

  1. No, bez zlostavljanja! Solarij ne koristiti često.
  2. Kako biste izbjegli nedostatak vitamina D često jedite losos i skušu.  Jogurt i mlijeko može pružiti dnevne potrebe vitamina D, ako su izričito obogaćeni ovim vitaminom. I morate ih koristiti u prevelikim količinama (više od 2 čaše mlijeka obogaćenog vitaminom D dnevno).
  3. No, uzimanje farmaceutskog vitamina D, sjetite se da višak doze vitamina D uzrokuje tijelu štetu veću nego nedostatak. Uzimajući nekoliko mjeseci 2000 jedinica i više, možete povećati razinu kalcija u krvi, uništavajući bubrege, uzrokovati kalcij depozit u plućima i srcu što je smrtno opasno za organizam.

Zaključak: zimi, ljudsko tijelo može osjetiti nedostatak vitamina D, koji vuče prekomjernu težinu. Eliminirati nedostatak vitamina D je najbolje u solariju, strogo poštujući pravila korištenja.

SONY DSC

 

Powered by WPeMatico

Podjelite članak: