ZAŠTO TRENING TREBA DA BUDE RAZNOVRSTAN DA BI BIO EFIKASAN? ZAŠTO TRENING TREBA DA BUDE RAZNOVRSTAN DA BI BIO EFIKASAN?
Svestranost je danas potreba savremenog čovjeka kako bi uspješno savladao obaveze, izazove koji su pred njim, i napravio ravnotežu između privatnih i poslovnih obaveza.... ZAŠTO TRENING TREBA DA BUDE RAZNOVRSTAN DA BI BIO EFIKASAN?

Svestranost je danas potreba savremenog čovjeka kako bi uspješno savladao obaveze, izazove koji su pred njim, i napravio ravnotežu između privatnih i poslovnih obaveza. Različite su situacije u životu koje donose promjene na koje se naše tijelo prilagođava i uslove na koje naše tijelo priprema.  

Pitamo se kakav je to životni trening?

Čovjekovo tijelo ima sposobnost adaptacije koji možemo prikazati u dva primjera:

Recimo da redovno trenirate BODYPUMP™ i onda vas prijatelj pozove na BODYATTACK™. Trening ste odradili više manje dobro, ali bez obzira na svoje redovne treninge, dobili ste upalu mišića. Kako je moguća takva reakcija iako redovno idete na treninge?

Drugi primjer, kada radite BODYVIVE™ redovno i poželite promjenu i  odete na BODYBALANCE™, slično kao i u prvom primjeru, dobijete manju ili veću upalu mišića.

Pitate se kako je moguće da imate upalu pri promjeni treninga i nižeg intenziteta  kada ste utrenirani?

Radi se o adaptaciji tijela na jedan te isti podražaj. Ako se tijelu daje jedna te ista informacija, vremenom, će se tijelo navići. Ponavljanje jedne te iste aktivnosti, istim intenzitetom, istog trajanja uspavaće tijelo. Ono prelazi na ekonomičan režim rada. Troši manje energije i ne prilagođava se strukturno. Dakle, promjena koju želimo izazvati treningom se ne događa.

Kako spriječiti adaptaciju?

Kako bi spriječili adaptaciju, najčešće se poseže za promjenom intenziteta ili narodski rečeno “što teže tim bolje”. No upravo to može biti štetno po naše zdravlje. Više nije uvijek bolje niti pametnije. Tijelo ima svoja ograničenja čijim prečestim prelaskom izlažemo riziku.

Preporučujemo da vaš trening bude raznovrstan i da probate naše kurseve koji su na aktuelnom rasporedu. Sadržani su od različitih vježbi i pokreta. Trčanje, skakanje, mrtva dizanja, preskakanje užeta, sklekovi, čučnjevi – sve su to vježbe koje možete upotrijebiti na svom treningu.

wGym.

Powered by WPeMatico

Podjelite članak: